FAQ - Najczęściej zadawane pytania
REALIZACJA ZAMÓWIENIA
Poznaj warunki sprzedaży
Jak zamówić prenumeratę?
Skorzystaj z formularza na stronie https://www.pieszcharakterem.pl//prenumerata Prenumeratę możesz zamówić 24/7.
Po złożeniu zamówienia, z adresu redakcja@pieszcharakterem.pl wyślemy również maila z potwierdzeniem zakupu.
Jakie są dostępne metody płatności?
Po złożeniu zamówienia zostanie wystawiona faktura VAT, którą wyślemy listownie na adres wskazany w zamówieniu. Zamówienie należy opłacić tradycyjnym przelewem, korzystając z danych na fakturze.
Możesz również dokonać płatności online przez PayU - link otrzymasz w podsumowaniu zamówienia. Wystarczy zapłacić kartą, przelewem, BLIKiem lub Google Pay.
Po zaksięgowaniu tej płatności na koncie wydawnictwa wystawimy fakturę VAT i wyślemy ją listownie.
Jaki mam czas na opłacanie faktury?
Termin płatności to 13 dni od momentu wystawienia faktury.
Jeśli nie otrzymasz faktury w ciągu 10 dni od złożenia zamówienia, prosimy o skontaktowanie się pod adresem bok@forum-media.pl
Jaki jest koszt wysyłki?
Prenumeratę dostarczamy za pośrednictwem Poczty Polskiej. Koszt wysyłki prenumeraty wynosi 20 zł brutto. Płacisz raz z góry za cały rok.
Od kiedy liczy się okres prenumeraty?
Od momentu wystawienia faktury VAT, okres prenumeraty znajdziesz na fakturze.
Czy jest możliwość zamówienia prenumeraty za granicę?
Tak, aby zamówić prenumeratę na zagraniczny adres w UE, prosimy o kontakt z BOK poprzez email bok@forum-media.pl
Kiedy nastąpi wysyłka pierwszego numeru czasopisma?
Czasopismo wyślemy w miesiącu wystawienia faktury, po ukazaniu się numeru.
Wyjątek: w przypadku zamówienia dwumiesięcznika lub kwartalnika, pierwszym numerem będzie ten, który ukaże się po wystawieniu faktury.
Czasopismo oraz fakturę wysyłamy w dwóch niezależnych przesyłkach za pośrednictwem Poczty Polskiej.
Czy prenumerata jest autoodnawialna?
Nie, prenumerata kończy się z upływem okresu, na jaki została zawarta, o ile Klient nie podejmie decyzji o przedłużeniu jej.
MOJA PRENUMERATA
Zarządzaj ustawieniami konta
Dlaczego muszę resetować hasło podczas pierwszego logowania na stronie?
Przede wszystkim, aby nowe hasło było przechowywane w sposób, który jest zgodny z zalecaniami RODO. Pozwala nam to również utworzyć uniwersalne konto, dzięki któremu otrzymasz dostęp do nowych funkcjonalności serwisu oraz zyskasz możliwość logowania się do wszystkich serwisów tym jednym kontem.
Pamiętaj, że login to adres email podany przez Ciebie podczas składania zamówienia.
Jak mogę zresetować hasło?
Nowe hasło możesz ustawić na dwa sposoby:
- Wejdź na stronę https://www.pieszcharakterem.pl/ i zaloguj się, używając swojego dotychczasowego hasła. Po zalogowaniu zobaczysz informację z prośbą o zmianę hasła. Teraz wystarczy, że podasz nowe hasło, które będzie obowiązywać od tej chwili.
- Z adresu redakcja@pieszcharakterem.pl wysłaliśmy również maila z informacją o zmianach na stronie oraz linkiem do resetowania hasła. Kliknięcie w niego również umożliwi Ci podanie nowego hasła.
Nie pamiętam hasła lub nie otrzymałem wiadomości.
Jeśli nie pamiętasz swoich dotychczasowych danych logowania lub nie możesz znaleźć wysłanego linku do resetowania hasła, skorzystaj z opcji Przypomnij hasło - klikając w Nie pamiętam hasła w formularzu logowania.
Zmieniłem adres e-mail i nie mam dostępu do starego adresu.
Prosimy o kontakt na adres redakcja@pieszcharakterem.pl Podanie starego adresu e-mail oraz numeru ostatniej faktury na pewno przyspieszy proces utworzenia nowego konta.
Chcę zrezygnować z dalszych przedłużeń prenumeraty.
To Ty decydujesz, jak długo będzie trwała współpraca. W razie rezygnacji wystarczy, że wyślesz maila na adres rezygnacje@forum-media.pl najpóźniej na 14 dni przed końcem aktywnej prenumeraty.
Jeśli w tym terminie rezygnacja nie zostanie dostarczona do wydawnictwa, wystawimy fakturę na kolejny rok prenumeraty.
Gdy rezygnacja zostanie wprowadzona do systemu, otrzymasz maila potwierdzającego.
Złożyłem zamówienie na prenumeratę Premium/Cyfrową, a nadal nie mam dostępu do serwisu.
W przypadku wybrania formy płatności Faktura otrzymujesz warunkowy, 14 dniowy dostęp do serwisu. W tym czasie wystarczy opłacić należność, aby otrzymać pełen dostęp do serwisu na czas trwania abonamentu.
W przypadku wybrania formy płatności Online pełen dostęp do serwisu otrzymasz po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie. Poinformujemy Cię o tym poprzez email.
Jeśli po kilku dniach nadal nie masz dostępu do konta, prosimy o kontakt na adres bok@forum-media.pl. Aby skrócić czas oczekiwania napisz nam w wiadomości adres email i numer zamówienia, które wyświetlają się w panelu Moje konto w zakładce Dostępy.
Jak zmienić adres dostawy prenumeraty?
Nowy adres dostawy proszę wysłać na: zmianydanych@forum-media.pl Prosimy o podanie w wiadomości adresu email i numer zamówienia, które wyświetlają się w panelu Moje konto w zakładce Dostępy.
Nowy adres wysyłki będzie obowiązywał od kolejnego numeru.
Korzystam z prenumeraty cyfrowej/ekonomicznej, chciałabym zmienić wersję prenumeraty na Premium, czy to możliwe?
Aby poznać możliwości, prosimy o kontakt poprzez email: bok@forum-media.pl